سرپرست معاونت گردشگری استان گیلان منصوب شد

به گزارش مهسان بلاگ، با صدور حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، منصور هادی پور به عنوان سرپرست معاونت گردشگری استان منصوب شد.

سرپرست معاونت گردشگری استان گیلان منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، در این حکم که به امضای شهرود امیرانتخابی رسیده است، منصور هادی پور رئیس اداره رضوان شهر با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت گردشگری اداره کل گیلان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

احتراماً نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت گردشگری اداره کل منصوب می شوید.

انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و سامان دهی مناسب و بهره گیری از توان تخصصی کارشناسان، فعالان بخش خصوصی، صاحب نظران و تعامل با سایر حوزه ها در راستای تحقق اهداف و مأموریت های وزارتخانه های متبوع و اداره کل با فعال سازی تمام ظرفیت های استانی، توسعه بازار گردشگری با نگاهی آینده نگر، ارائه راهکارهای نوین نظارتی، سامان دهی دفاتر خدمات گردشگری، راهنمایان گردشگری و استانداردهای فعالیت آن ها، ارتباط حداکثر با بخش خصوصی و تشکیل شورای مشاوران بخش خصوصی، تهیه برنامه مدون و هدفمند برای آموزش، معرفی حداکثری پورتال جامع گردشگری استان و توجه به تبلیغات فضای مجازی، تدوین استانداردهای بوم گردی و تأسیسات گردشگری و ارتقای استانداردهای هتلداری اهتمام شایسته به عمل آید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان ضمن قدردانی و تشکر از زحمات حمیدرضا آذرپور معاون سابق گردشگری برای منصور هادی پور در سمت های جدید آرزوی توفیق در راستای توسعه گردشگری استان، با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، کرد.

معاونت انتظامی یگان حفاظت میراث فرهنگی گیلان، مسئول پایگاه حفاظتی قلعه رودخان، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان های شفت و رضوانشهر ازجمله سوابق منصور هادی پور است.

asemaneto.ir: آسمان تو: خرید بلیط پرواز، تور های لحظه آخری مسافرتی

asiaro.ir: تور آسیایی ارزان | تور ترکیبی آسیایی | تور ترکیبی جنوب شرق آسیا

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44420

به "سرپرست معاونت گردشگری استان گیلان منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست معاونت گردشگری استان گیلان منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید